Hochschulschrift - Magister (2)

9061.
Hochschulschrift - Magister
Kolbe, S.: Beziehung und Moral im kulturellen Kontext. Magister, Humboldt-Universität zu Berlin (1998)

Hochschulschrift - Bachelor (34)

9062.
Hochschulschrift - Bachelor
Xander, L. S. M.: Development of inferential reasoning from early to middle childhood. Bachelor, 59 S., Medical School Berlin (2022)
9063.
Hochschulschrift - Bachelor
Forbes-Mitchell, T.: Exploring whether domestic dogs (Canis familiaris) possess protective behavioural avoidance strategies in response to plant defences. Bachelor, 52 S., Freie Universität Berlin (2021)
9064.
Hochschulschrift - Bachelor
Koustakas, T.: Resting state functional connectivity predicts performance in an interval-identification musical task. Bachelor, 29 S., Freie Universität Berlin (2021)
9065.
Hochschulschrift - Bachelor
Stahlberg, J.: Odd one out: Investigating attentional and memory bias towards food. Bachelor, 29 S., Freie Universität Berlin (2021)
9066.
Hochschulschrift - Bachelor
Voigt, W. H. A.: Generalization and episodic memory specificity in early to middle childhood. Bachelor, 50 S., Hochschule Fresenius University of Applied Sciences Berlin Campus (2021)
9067.
Hochschulschrift - Bachelor
Craven, A.: Brain structural changes following a language learning intervention in older adults. Bachelor, 44 S., Universität Potsdam (2019)
9068.
Hochschulschrift - Bachelor
Dahm, J.: Changes in brain structure and episodic memory after a physical exercise intervention in older adults. Bachelor, 34 S., Universität Potsdam (2019)
9069.
Hochschulschrift - Bachelor
Pamungkas, R. A. K.: Age differences in default-mode network deactivation during memory retrieval. Bachelor, 33 S., Freie Universität Berlin (2019)
9070.
Hochschulschrift - Bachelor
Westermann, N.: Age differences in the subsequent memory effect: An ERP study. Bachelor, 40 S., Universität Potsdam (2019)
9071.
Hochschulschrift - Bachelor
Akhter-Khan, S. C.: Investigating neural substrates of fluid intelligence in older adults: A Cross-sectional baseline analysis. Bachelor, 22 S., Humboldt-Universität zu Berlin, Berlin (2018)
9072.
Hochschulschrift - Bachelor
Kamp, F.: Differences in pitch processing between amateur and aspiring professional musicians during an auditory oddball task. Bachelor, 42 S., Freie Universität Berlin, Berlin (2018)
9073.
Hochschulschrift - Bachelor
Kerber, I.: The association of hippocampal subfield volumes with episodic memory performance in younger and older adults. Bachelor, Humboldt-Universität zu Berlin, Berlin (2018)
9074.
Hochschulschrift - Bachelor
Nguyen, T. H.: Self-reported sleep and its relationship to learning and forgetting in an aging context. Bachelor thesis, Humboldt-Universität zu Berlin, Germany. Bachelor, 33 S., Humboldt-Universität zu Berlin, Berlin (2018)
9075.
Hochschulschrift - Bachelor
Amaddio, A.: Listening to the collective intelligence channel in medical decision making of interacting groups. Bachelor, 34 S., Freie Universität Berlin, Berlin (2017)
9076.
Hochschulschrift - Bachelor
Bartelt, M.: Anwendbarkeit der Lexikalischen Entscheidungsaufgabe bei Leseanfängern für die visuelle Worterkennung. Bachelor, Humboldt-Universität zu Berlin (2017)
9077.
Hochschulschrift - Bachelor
Bäumel, T.: Morphological effects on acoustic reduction in German. Bachelor thesis, Universität Osnabrück, Germany. Bachelor, XV, 35 S., Universität Osnabrück, Osnabrück (2017)
9078.
Hochschulschrift - Bachelor
Botzet, L. J.: Effects of birth order on intelligence, personality, and risk preference in an Indonesian sample. Bachelor, 54 S., Georg-August-Universität Göttingen, Göttingen (2017)
9079.
Hochschulschrift - Bachelor
Mann, J.: Wie sprachlich komplex sind deutsche Kinderbücher? Eine Analyse lexikalischer Maße in childLex [How linguistically complex are childrenʿs books? An analysis of lexical measures in childlex]. Bachelor thesis, Humboldt-Universität zu Berlin, Germany. Bachelor, 40 S., Humboldt-Universität zu Berlin, Berlin (2017)
9080.
Hochschulschrift - Bachelor
Traub, M.: Familienmahlzeiten: Zusammenhang zwischen positiver Kommunikation und Ernährungsqualität von Kindern. Bachelor, 50 S., Georg-August-Universität Göttingen, Göttingen (2017)
Zur Redakteursansicht