Buch (551)
5381.
Buch
Internationales und nationales Rahmenkonzept für die Erfassung von mathematischer Grundbildung in PISA [Elektronische Ressource]. (1999), 9 S.
5382.
Buch
Wege aus der Arbeitskrise: Bericht über ein Colloquium der Stiftung PRO VITA SANA. Edition Saint-Paul, Luxembourg (1999), 219 S.
5383.
Buch
Simple heuristics that make us smart. Oxford University Press, New York (1999), 416 S.
5384.
Buch
Assessing the risk preferences of individual investors. (1999), 9 S.
5385.
Buch
Musical networks: Parallel distributed perception and performance. MIT Press, Cambridge, MA (1999), 385 S.
5386.
Buch
Konstruktivistische Sozialisationsforschung. Suhrkamp, Frankfurt/M. (1999), 352 S.
5387.
Buch
Geliebte Objekte: Symbole und Instrumente der Identitätsbildung. Suhrkamp, Frankfurt am Main (1999), 569 S.
5388.
Buch
Aufgaben politischer Bildung in der Sekundarstufe I. Leske + Budrich, Opladen (1999), 281 S.
5389.
Buch
Developmental regulation in adulthood: Age-normative and sociostructural constraints as adaptive challenges. Cambridge University Press, Cambridge (1999), 250 S.
5390.
Buch
Education and social change. German Foundation for International Development Education Science and Documentation Centre, Bonn (1999), 333 S.
5391.
Buch
Les violences policières: État des recherches dans les pays anglo-saxons. L'Harmattan, Paris (1999), XI, 320 S.
5392.
Buch
Was die Schulstatistik der SBZ/DDR erfragte: Analyse und Dokumentation des Erhebungspgramms 1945-1989. Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin (1999)
5393.
Buch
Ausbildung und Beruf: Die Geburtsjahrgänge 1919-1961 auf dem Weg von der Schule in das Erwerbsleben. Westdeutscher Verlag, Opladen (1999), 355 S.
5394.
Buch
Being and feeling in control: Two sources of older people's emotional well-being. Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin (1999), 242 S.
5395.
Buch
Algebraic decomposition of individual choice behavior. Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin (1999), 201 S.
5396.
Buch
The comprehensive school experiment revisited: Evidence from Western Europe. Lang, Frankfurt/M. (1999), 216 S.
5397.
Buch
Zwischen Autonomie und Verbundenheit: Bedingungen und Formen der Behauptung von Subjektivität. Suhrkamp, Frankfurt/M. (1999), 423 S.
5398.
Buch
Basic data on the educational system of Berlin. Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin (1999), 62 S.
5399.
Buch
The TIMSS videotape classroom study: Methods and findings from an exploratory research project on eighth-grade mathematics instruction in Germany, Japan, and the United States. U. S. Government Printing Office, Washington DC (1999), 161 S.
5400.
Buch
Wenn Kinder Jugendliche werden: Die Bedeutung der Familienkommunikation im Übergang zum Jugendalter. Juventa, Weinheim (1999), 247 S.