Buchkapitel (22)

21.
Buchkapitel
Dietrich, R.; Klein, W.; Noyau, C.: The acquisition of temporality. In: Adult language acquisition: Cross-linguistic perspectives: Vol. 2 The results, S. 73 - 118 (Hg. Perdue, C.). Cambridge University Press, Cambridge (1993)
22.
Buchkapitel
Edwards, J.; Levelt, W. J. M.: The control group study. In: Adult language acquisition: Cross-linguistic perspectives. Vol. I Field methods, Bd. 1, S. 173 - 185 (Hg. Perdue, C.). Cambridge University Press (1993)
23.
Buchkapitel
Klein, W.: L'Expression de la spatialité dans le langage humain. In: Images et langages, S. 73 - 85 (Hg. Denis, M.). CNRS, Paris (1993)
24.
Buchkapitel
Klein, W.: Ellipse. In: Syntax: Ein internationales Handbuch zeitgenössischer Forschung [1. Halbband], S. 763 - 799 (Hg. Jacobs, J.; von Stechow, A.; Sternefeld, W.; Vennemann, T.). de Gruyter, Berlin (1993)
25.
Buchkapitel
Klein, W.: Some notorious pitfalls in the analysis of spatial expressions. In: Theorie und Praxis des Lexikons, S. 191 - 204 (Hg. Beckman, F.; Heyer, G.). de Gruyter, Berlin (1993)
26.
Buchkapitel
Klein, W.: Learner varieties and theoretical linguistics. In: Adult language acquisition: Cross-linguistic perspectives, Bd. 2 (Hg. Perdue, C.). Cambridge University Press, Cambridge (1993)
27.
Buchkapitel
Klein, W.; Perdue, C.: Utterance structure. In: Adult language acquisition: Cross-linguistic perspectives: Vol. 2 The results, Bd. 2, S. 3 - 40 (Hg. Perdue, C.). Cambridge University Press, Cambridge (1993)
28.
Buchkapitel
Levelt, W. J. M.: Spreken als vaardigheid. In: Taalvaardigheid, S. 1 - 16 (Hg. Blankenstijn, C.; Scheper, A.). ICG Publications, Dordrecht (1993)
29.
Buchkapitel
Levelt, W. J. M.: Lexical selection, or how to bridge the major rift in language processing. In: Theorie und Praxis des Lexikons, S. 164 - 172 (Hg. Beckmann, F.; Heyer, G.). Walter de Gruyter, Berlin (1993)
30.
Buchkapitel
Levelt, W. J. M.: Lexical access in speech production. In: Knowledge and language: Vol. 1. From Orwell's problem to Plato's problem, S. 241 - 251 (Hg. Reuland, E.; Abraham, W.). Kluwer, Dordrecht (1993)
31.
Buchkapitel
Levelt, W. J. M.: The architecture of normal spoken language use. In: Linguistic disorders and pathologies: An international handbook, S. 1 - 15 (Hg. Blanken, G.; Dittman, J.; Grimm, H.; Marshall, J. C.; Wallesch, C.-W.). Walter de Gruyter, Berlin (1993)
32.
Buchkapitel
Levelt, W. J. M.: Die konnektionistische Mode. In: Mentale Repräsentation, S. 51 - 62 (Hg. Engelkamp, J.; Pechmann, T.). Huber Verlag, Bern (1993)
33.
Buchkapitel
Levelt, W. J. M.: Accessing words in speech production: Stages, processes and representations. In: Lexical access in speech production, S. 1 - 22 (Hg. Levelt, W. J. M.). Blackwell Publishers, Cambridge, MA (1993)
34.
Buchkapitel
Levinson, S. C.: Raumkonzeptionen mit absoluten Systemen. In: Max Planck Gesellschaft Jahrbuch 1993, S. 297 - 299 (1993)
35.
Buchkapitel
Concluding remarks. In: Adult language acquisition: Cross-linguistic perspectives: Vol. 2 The results, Bd. 1, S. 253 - 272. Cambridge University Press, Cambridge (1993)
36.
Buchkapitel
Senft, B.; Senft, G.: Mwasawa - Spiel und Spass bei den Trobriandern. In: Im Spiegel der Anderen - Aus dem Lebenswerk des Verhaltenforschers Irenäus Eibl-Eibesfeldt, S. 100 - 109 (Hg. Schiefenhövel, W.; Uher, J.; Krell, R.). Realis, München (1993)
37.
Buchkapitel
Senft, G.: Mwasawa - Spiel und Spaß bei den Trobriandern. In: Eibl-Eibesfeldt - Sein Schlüssel zur Verhaltensforschung, S. 100 - 109 (Hg. Schievenhövel, W.; Uher, J.; Krell, R.). Langen Müller, München (1993)
38.
Buchkapitel
Wilkins, D.: Route Description Elicitation. In: Cognition and space kit 1.0, S. 15 - 28 (Hg. Levinson, S. C.). Nijmegen: Max Planck Institute for Psycholinguistics (1993)
39.
Buchkapitel
Wilkins, D.; Hill, D.: Preliminary 'Come' and 'Go' Questionnaire. In: Cognition and space kit 1.0, S. 29 - 46 (Hg. Levinson, S. C.). Nijmegen: Max Planck Institute for Psycholinguistics (1993)

Konferenzbeitrag (2)

40.
Konferenzbeitrag
Bowerman, M.: Typological perspectives on language acquisition: Do crosslinguistic patterns predict development? In: Proceedings of the Twenty-fifth Annual Child Language Research Forum, S. 7 - 15 (Hg. Clark, E. V.). Twenty-fifth Annual Child Language Research Forum. Center for the Study of Language and Information, Stanford, CA (1993)
Zur Redakteursansicht