Zeitschriftenartikel (5750)
5281.
Zeitschriftenartikel
23 (3), S. 861 - 872 (1997)
Blindness to response-compatible stimuli. Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance 5282.
Zeitschriftenartikel
4 (1), S. 125 - 129 (1997)
Detection and identification of response-compatible stimuli. Psychonomic Bulletin and Review 5283.
Zeitschriftenartikel
60 (1-2), S. 98 - 112 (1997)
Stimulus and response anticipation in a serial reaction task. Psychological Research 5284.
Zeitschriftenartikel
14 (3), S. 305 - 316 (1997)
Free recall or recognition in collecting egocentered networks: The role of survey techniques. Journal of Social and Personal Relationships 5285.
Zeitschriftenartikel
20, S. 137 - 143 (1997)
Essay: Zwischen Dogmatismus und Skeptizismus: Anmerkungen zu John Dewey's 'Erfahrung und Natur'. Soziologische Revue 5286.
Zeitschriftenartikel
11, S. 423 - 438 (1997)
Reibereien oder Gruppenterror? Ein Kommentar zum Konzept 'Bullying'. Empirische Pädagogik 5287.
Zeitschriftenartikel
63 (3), S. 834 - 836 (1997)
Evolutionary game theory - Weibull,JW. Southern Economic Journal 5288.
Zeitschriftenartikel
52 (7), S. 746 - 747 (1997)
Is deception acceptable? American Psychologist 5289.
Zeitschriftenartikel
12 (4), S. 367 - 380 (1997)
Children's understanding of belief and disconfirming visual evidence. Cognitive Development 5290.
Zeitschriftenartikel
16 (3-4), S. 134 - 142 (1997)
Was heißt eigentlich bewusst, und wie erklärt man den bewussten Charakter mentaler Inhalte? Sprache und Kognition 5291.
Zeitschriftenartikel
48 (Sonderheft 4), S. 41 - 54 (1997)
Aggressionen unter Schuelern. Politische Studien 5292.
Zeitschriftenartikel
48, S. 41 - 56 (1997)
Aggressionen unter Schülern (Bullying): Ausmaß, Arten und Prozesse der Stabilisierung - Ein Überblick. Politische Studien, Zeitschrift für Politik und Zeitgeschehen der Hanns-Seidl-Stiftung 5293.
Zeitschriftenartikel
11 (3), S. 369 - 383 (1997)
Verschiedenartige Perspektiven von Bullying. Empirische Pädagogik 5294.
Zeitschriftenartikel
39 (4), S. 509 - 525 (1997)
Continuous concurrent feedback degrades skill learning: Implications for training and simulation. Human Factors 5295.
Zeitschriftenartikel
8 (8), S. 1981 - 1986 (1997)
Electrophysiological correlates of temporal and spatial information processing. NeuroReport 5296.
Zeitschriftenartikel
10 (1), S. 33 - 51 (1997)
Intuitions about sample size: The empirical law of large numbers. Journal of Behavioral Decision Making 5297.
Zeitschriftenartikel
44 (2), S. 305 - 331 (1997)
Wahrscheinlichkeit und Strategie: Eine EKP-Studie zur verarbeitung syntaktischer anomalien = Probability and strategy: An ERP study on the processing of syntactic anomalies. Zeitschrift für Experimentelle Psychologie 5298.
Zeitschriftenartikel
12 (4), S. 7 - 9 (1997)
How cognition shapes cognitive evolution. IEEE Expert-Intelligent Systems and their Applications 5299.
Zeitschriftenartikel
25 (1), S. 32 (1997)
Dipole source activity of the Novelty P3 during task performance. International Journal of Psychophysiology 5300.
Zeitschriftenartikel
14 (1), S. 79 - 93 (1997)
Support by parents, classmates, friends and siblings in preadolescence: Covariation and compensation across relationships. Journal of Social and Personal Relationships