Poster (125)

161.
Poster
Weinert, F. E.: Individuelle Kreativität und kollektives Ergebnis. 4. Gespräch des Bundes Deutscher Architekten, Berlin (1999)
162.
Poster
Weinert, F. E.: Intelligenzentwicklung und Wissenserwerb: Autobiografische Anmerkungen zu einem Forschungsprogramm. Address on occasion of the honorary doctorate award to F.E. Weinert, Freie Universität Berlin (1999)
163.
Poster
Wohlschläger, A.: Synchronization error: an error in time perception. 40th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles, CA (1999)
164.
Poster
Bekkering, H.: The grasping eye. 40th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles, USA (1999)
165.
Poster
de Maeght, S.; Knuf, L.; Prinz, W.: Ideomotor phenomena: How intention and perception induce voluntary action. 40th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles, USA (1999)
166.
Poster
Hommel, B.: How we perform two tasks at a time. University of Gent, Belgium (1999)
167.
Poster
Hommel, B.: Routes from stimuli to responses under dual-task conditions. 40th Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles, USA (1999)
168.
Poster
Kerzel, D.; Jordan, J. S.; Müsseler, J.: Testing a perceptual-oculomotor account of effects deemed due to representational momentum. 40th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles, USA (1999)
169.
Poster
Knuf, L.; Gehrke, J.; Hommel, B.: Action-related determinants of spatial coding in perception and memory. 40th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles, USA (1999)
170.
Poster
Miedreich, F.; Aschersleben, G.: Temporal control of repetitive movements in the tapping task. Conference of the Psychonomic Society, Los Angeles, USA (1999)
171.
Poster
Müller, K.; Aschersleben, G.; Schmitz, F.; Schnitzler, A.; Freund, H.-J.; Prinz, W.: Are modality-specific central control units responsible for precissness in sensorimotor synchronization? 40th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles (1999)
172.
Poster
Nunner-Winkler, G.: Brauchen Kinder mehr Erziehung? Institut für soziale Arbeit, Potsdam (1999)
173.
Poster
Nunner-Winkler, G.: Wertewandel und moralische Identität. Strukturwandel in der Arbeitswelt und individuelle Bewältigung, Universität Dortmund (1999)
174.
Poster
Weinert, F. E.: Kann man Intelligenz und Kreativität erlernen? Schloss Puchberg, Wels, Austria (1999)
175.
Poster
Weinert, F. E.: Kreativität: Fakten und Mythen. Pädagogische Akademie der Diözese Linz, Austria (1999)
176.
Poster
Weinert, F. E.: Schüler und Schulen als Bedingungen erfolgreichen Lernens. Seminar leader workshop, Pappenheim (1999)
177.
Poster
Wulf, G.; Shea, C. H.; Whitacre, C. A.; Park, J.-H.: Implicit vs. explicit learning of complex motor skills. 40th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Los Angeles, USA (1999)
178.
Poster
Kim, D.; Park, J.: Neural Network Control for Reducing Engine Fluctuation at Idle. IEEE Conference on Systems, Man and Cybernetics, Tokyo (1999)
179.
Poster
Hany, E. A.: Stabilität kognitiver Fähigkeiten über einen Zeitraum von 60 Jahren. Tagung der Fachgruppe Differentielle Psychologie und Psychologische Diagnostik, Wuppertal (1999)
180.
Poster
Maasen, S.: Science and public discourses: Communicating in spite of and through the differences. Science and the media I and II. '4S' - Conference of the Society for Social Studies of Science, University of San Diego, CA, USA (1999)
Zur Redakteursansicht