Buch (257)

501.
Buch
Musillo, M.: Tangible whispers, neglected encounters: histories of east-west artistic dialogues 14th-20th century (Mimesis International. Art ; n. 3). Mimesis International, Milano (2018), 266 S.
502.
Buch
Rubin, P.: Seen from behind: perspectives on the male body and Renaissance art. Yale University Press, New Haven ; London (2018), 288 S.
503.
Buch
Faietti, M. (Hg.): Ėjzenštejn: la rivoluzione delle immagini. Giunti, Firenze (2017), 254 S.
504.
Buch
Donetti, D.; Faietti, M.; Frommel, S. (Hg.): Giuliano da Sangallo: disegni degli Uffizi. Giunti, Firenze ; Milano (2017), 190 S.
505.
Buch
Troelenberg, E.-M.; Savino, M. (Hg.): Images of the art museum: connecting gaze and discourse in the history of museology (Contact zones ; volume 3). De Gruyter, Berlin ; Boston (2017), VI, 376 S.
506.
Buch
Troelenberg, E.-M.; Savino, M. (Hg.): Visualizing otherness in modern Italy (XIX-XX century). Kunsthistorisches Institut, Firenze (2017), 142 S.
507.
Buch
Troelenberg, E.-M.; Brand, J.; Weiß, M. (Hg.): Wechselblicke: zwischen China und Europa 1669-1907 = Exchanging gazes: between China and Europe 1669-1907. Michael Imhof Verlag, Petersberg (2017), 352 S.
508.
Buch
Seidel, M.; Bagnoli, A.; Bartalini, R. (Hg.): Ambrogio Lorenzetti: catalogo della mostra: Siena, Complesso Museale Santa Maria della Scala, 22 ottobre 2017 – 8 aprile 2018. Silvana Editoriale, Cinisello Balsano (Milano) (2017), 511 S.
509.
Buch
Ciappi, S.; Alphandery, B. (Hg.): Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria Novella. Silvana Editoriale, Cinisello Balsamo, Milano (2017), 101 S.
510.
Buch
Sammern, R.; Saviello, J.; Löhr, W.-D. (Hg.): Gemachte Menschen. Jonas Verlag für Kunst und Literatur, Kromsdorf/Weimar (2017), 72 S.
511.
Buch
Giorgio Morandi, 1890-1964: le opere d'arte delle collezioni italiane e russe = Джорджо Моранди, 1890-1964: работы из собраний Италии и России. Art Volkhonka, Mosca (2017), 359 S.
512.
Buch
Heikamp, D.: Il Laocoonte di Vincenzo de' Rossi. Edizioni Polistampa, Firenze (2017), 68 S.
513.
Buch
Löhr, W.-D.; Weiß, M.; Dümpelmann, B.; Wille, F. (Hg.): Zur Eigensinnlichkeit der Bilder: acht Beiträge. Wilhelm Fink, Paderborn (2017), 257 S.
514.
Buch
Mascolo, M. M.: "Un occhio finissimo": Wilhelm R. Valentiner (1880-1958) storico dell'arte tra Germania e Stati Uniti (La storia dell'arte ; 2). Viella, Roma (2017), 281 S.
515.
Buch
Mozzati, T.: Sceneggiatura di poesia: Pier Paolo Pasolini e il cinema prima di Accattone (Cinema ; n. 47). Mimesis, Milano (2017), XI, 242 S.
516.
Buch
Behrmann, C.: Images of shame: infamy, defamation and the ethics of oeconomia. De Gruyter, Berlin (2016), 272 S.
517.
Buch
Burzer, K.; Vernooij , M. (Hg.): Gneis! - ein Schweizer Gestein im Kontext der Architektur (Materialsammlung der ETH Zürich). ETH Zürich, Zürich (2016), 43 S.
518.
Buch
Ciappi, S.; Chiesa, R.; Pezzoli, S. (Hg.): Gli animali di Murano: opere in vetro dalla Collezione Bersellini 1920-2015. Marsilio, Venezia (2016), 127 S.
519.
Buch
Musillo, M.: The shining inheritance: Italian painters at the Qing court, 1699-1812. The Getty Research Institute, Los Angeles (2016), vii, 184 S.
520.
Buch
Ruffini, M.: Luigi Dallapiccola e le Arti figurative (Collana del Kunsthistorisches Institut in Florenz, Max-Planck-Institut ; 19). Marsilio, Venezia (2016), XVII, 676 S.
Zur Redakteursansicht