Buch (257)

481.
Buch
Dell'Acqua, F.: Iconophilia: politics, religion, preaching, and the use of images in Rome, c. 680-880 (Birmingham Byzantine and Ottoman studies ; volume 27). Routledge, Taylor & Francis Group, London ; New York (2020), xxv, 386 Seiten S.
482.
Buch
Donetti, D.: Francesco da Sangallo e l’identità dell’architettura toscana. Officina libraria, Roma (2020), 246 Seiten S.
483.
Buch
Belmonte, C.; Scirocco, E.; Wolf, G. (Hg.): Storia dell'arte e catastrofi: spazio, tempi, società (Studi e ricerche ; 13). Marsilio, Venezia (2019), 431 S.
484.
Buch
Hanke, S.; Sölch, B. (Hg.): Projektionen: der Platz als Bildthema (I Mandorli ; Band 28) (I Mandorli. Forschungsprojekt "Piazza e monumento" ; 5). Deutscher Kunstverlag, Berlin ; München (2019), 268 S.
485.
Buch
Caraffa, C.; Bärnighausen, J.; Klamm, S.; Schneider , F.; Wodtke, P. (Hg.): Photo-objects. On the materiality of photographs and photo archives in the humanities and sciences (Studies ; 12). Edition Open Access, Berlin (2019), 320 S.
486.
Buch
Savkic, S.; Baader, H. (Hg.): Culturas visuales indígenas y las prácticas estéticas en las Américas desde la antigüedad hasta el presente = Indigenous visual cultures and aesthetic practices in the America's past and present (Estudios Indiana ; 13). Gebr. Mann Verlag, Berlin (2019), 431 S.
487.
Buch
Seidel, M.; Schmidt, E. (Hg.): Antony Gormley – Essere. Giunti, Firenze ; Milano (2019), 223 S.
488.
Buch
Zittel, C.; Endres, M.; Pichler, A. (Hg.): Eros und Erkenntnis: 50 Jahre Adornos "Ästhetische Theorie". De Gruyter, Berlin ; Boston (2019), VI, 206 S.
489.
Buch
Zittel, C.; Albrecht, A.; Bonitz, M.; Skowronski, A. (Hg.): Max Bense: Werk - Wirkung - Kontext. Metzler, Stuttgart (2019), XIV, 372 S.
490.
Buch
Zittel, C.; Endres, M.; Pichler, A. (Hg.): Text/Kritik: Nietzsche und Adorno (Textologie ; 2). De Gruyter, Berlin ; Boston (2019), XII, 297 S.
491.
Buch
O'Donnell, C. O.: Meyer Schapiro's critical debates. Art through a modern American mind. The Pennsylvania State University Press, University Park, PA (2019), xii, 253 S.
492.
Buch
Wolf, G.: Die Vase und der Schemel: Ding, Bild oder eine Kunstgeschichte der Gefäße (Connecting art histories in the museum ; vol. 4). Verlag Kettler, Dortmund (2019), 237 S.
493.
Buch
Ciappi, S. (Hg.): Inediti vetri del Rinascimento: 2 dicembre 2018 - 3 marzo 2019, Firenze, Museo Casa Rodolfo Siviero. Pacini Editore, Ospedaletto (Pi) (2018), 55 S.
494.
Buch
Faietti, M.; Grasso, M. (Hg.): D'odio e d'amore - Giorgio Vasari e gli artisti a Bologna. Giunti, Firenze (2018), 191 S.
495.
Buch
Faietti, M.; Gallori, C. T.; Mozzati, T. (Hg.): Spagna e Italia in dialogo nell'Europa del Cinquecento. Giunti, Firenze ; Milano (2018), 270 S.
496.
Buch
Wolf, G.; Scirocco, E. (Hg.): The Italian South: Transcultural Perspectives (Convivium ; 5,1). Masarykova univerzita, Brno (2018), 221 S.
497.
Buch
Wolf, G.; Beyer , A.; Bredekamp, H.; Fleckner, U. (Hg.): Bilderfahrzeuge. Aby Warburgs Vermächtnis und die Zukunft der Ikonologie. Verlag Klaus Wagenbach, Berlin (2018), 251 S.
498.
Buch
Nova, A.; Vitali, S.; De Divitiis, B. (Hg.): Antichità, identità, umanesimo: nuovi studi sulla cultura antiquaria nel Mediterraneo in età rinascimentale (Mitteilungen des Kunsthistorischen Institutes in Florenz ; 60. Band, Heft 1 (2018)). Centro Di edizioni, Firenze (2018), 219 S.
499.
Buch
Zittel, C.; Adler, P. (Hg.): Absolute Prosa. "Elohim", "Nämlich", "Die Zauberflöte" und andere Texte (Kometen der Moderne ; Band 1). C. W. Leske, Düsseldorf (2018), 453 S.
500.
Buch
Caraffa, C.; Nova, A.; Wolf, G.: K-h.I. - Guido Guidi: appuntamento a Firenze = ein Termin in Florenz = appointment in Florence. Verlag der Buchhandlung Walther König, Köln (2018), LXXVII, 28 S.
Zur Redakteursansicht