Buch (165)
5861.
Buch
Wahrnehmung (Enzyklopädie der Psychologie, Band C.II.1). Hogrefe, Göttingen (1994)
5862.
Buch
Zur Optimierung motorischer Lernprozesse: Untersuchungen zur Funktion von Kontext-Interferenz und Rückmeldungen beim Erwerb generalisierter motorischer programme und motorischer Schemata. Hofmann, Schorndorf, Germany (1994), 256 S.
5863.
Buch
Aufmerksamkeit und Energetisierung. Hogrefe, Goettingen (1993)
5864.
Buch
Moral und Person. Suhrkamp, Frankfurt a. M. (1993)
5865.
Buch
Computer und Schriftspracherwerb. Programmentwicklungen, Anwendungen, Lernkonzepte [Computer and learning to read. Programs, applications, and learning models]. Westdeutscher Verlag, Opladen (1993)
5866.
Buch
Stability and change in development: A study of methodological reasoning. (1992), xxii, 264pp. S.
5867.
Buch
Selbstvertrauen und schulische Leistungen. Hogrefe, Goettingen (1992)
5868.
Buch
Die differentielle Sichtweise in der Psychologie. Hogrefe, Goettingen (1991)
5869.
Buch
The development of intentional action: Cognitive, motivational, and interactive processes. (1991). ix, 83pp. (1991)
5870.
Buch
Abwägen und Planen. Hogrefe, Goettingen (1991)
5871.
Buch
Weibliche Moral. Campus, Frankfurt a. M. (1991)
5872.
Buch
Subjective well-being: An interdisciplinary perspective. (1991). viii, 291pp. (1991)
5873.
Buch
Die sogenannten Geisteswissenschaften: Außenansichten. Suhrkamp, Frankfurt/M. (1991)
5874.
Buch
Psychophysical explorations of mental structures. Hogrefe & Huber, Toronto, Göttingen (1990)
5875.
Buch
Entwicklung. Hogrefe, Goettingen (1990)
5876.
Buch
Heinz Heckhausen. Erinnerungen, Würdigungen, Wirkungen. Springer, Berlin (1990)
5877.
Buch
Relationships between perception and action: Current approaches. Springer, Berlin, Heidelberg, New York (1990)
5878.
Buch
Die sogenannten Geisteswissenschaften: Innenansichten. Suhrkamp, Frankfurt/M. (1990)
5879.
Buch
Inventory of European longitudinal studies in the behavioural and medical sciences. Max-Planck-Institut fuer Bildungsforschung, Berlin (1990)
5880.
Buch
Interactions among aptitudes, strategies, and knowledge in cognitive performance. Springer, Berlin (1990)